Thoughts On The Dead

Musings on the Most Ridiculous Band I Can't Stop Listening To

Bob’s Gonna Tell You How It’s Gonna Be

A note to the stupid: talking about a mass shooting isn’t politicizing it. A mass shooting is an inherently political event.

4 Comments

  1. “waaaaah i don’t want to hear the grateful dead talking about politics! jerry said to stay out so i don’t wanna hear it!! i’d rather be complacent and pretend this doesn’t affect people who aren’t me!”

    yeah, and Jerry didn’t have the stones to fire Keith or tell his ’74 crew to stop running the show. he wasn’t god. good on you, bobby. much love.

  2. If you cannot love your neighbor enough to NOT hate,
    Then you are the one who needs to get a grip

  3. The current project is not my thing but good for you, Bob.

  4. It’s interesting that the band members now discuss world events during their performances. I guess personalities change as we age. I prefer the old days, in which the band didn’t say a god damn thing (aside from brief complaints about the sound, or electric spiders or some shit). At least they seem to be having fun.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*